søndag den 6. oktober 2013

Fedtfri Banankage (Den bedste overhovedet).

Min yndlings kage i hele verden, er banankage. Og den der kommer opskrift på her, er den bedste banankage i verden. Så king of the titans Banankage comming up.
Opskriften er Lunas, hendes hjemmeside kan du se her: www.hijaluna.wordpress.com

Og opskriften vil jeg ikke kopiere, da det ikke er min egen. Så jeg viser lidt blogger-pli og linker til Luna's opskrift i stedet: Saftig Vegansk Banankage

Dog lavede jeg et par småændringer. Jeg forsøgte at undlade olien, så det blev en kage uden tilsat fedtstof. Og det var bestemt en succes. Bananerne gør at kagen stadig er blød, fugtig og svampet, selvom der ikke er fedtstof i.
Og så blander jeg altid fyldet, (i dette tilfælde vil det sige, nødder og hakket chokolade), sammen med de tørre ingredienser, da det gør, at det hele ikke bare synker til bunden i kagen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar