torsdag den 5. september 2013

Pumpkin Pie Muffins !

Jeg leger videre med efterårs grøntsager, frugter og farver. Og i dag, (dog måske lidt tidligt på sæsonen), hedder projektet Pumpkin Pie Muffins !

Små bitte vidunderlige (og meget søde) kager, som ryger temmelig højt ind på min hitliste !!!

Pumpkin Pie Muffins ala Sanne: 

1 dl FRI       (Mindre kan godt gøre det).
2 dl Rørsukker
3 dl Hvedemel
1 dl Havregryn
2 dl Revet Græskar (Jeg brugte Hokkaido)
1 tsk Kanel
1 tsk Kardemomme
1 tsk Ingefær
1 tsk vanillesukker
2 tsk bagepulver
½ tsk salt

FRI og sukker piskes sammen, resten af ingredienserne røres i. Fyldes i muffinforme, der skulle gerne blive til ca 16 stk. Og bages ved 200 grader i ca 25 minutter.

Jeg havde store planer om at dekorere dem med kakao-kaffe-kanel creme, men jeg tror simpelthen de bliver for søde, så her er de helt au naturel.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar