tirsdag den 3. september 2013

Grønne muskler

Jeg er startet i Trim (trænings center) igen. Målet er at tabe fedt og tage muller på. Så intet fancy der.

Jeg har spekuleret en del over protein, nu hvor jeg spiser planteføde. Og jeg har besluttet mig for ikke at gøre det helt store protein pulver nummer ud af det. Derimod bare være opmærksom på at spise varieret, og så have madpakke med, må jeg tager i Trim.

Jeg har har taget billeder af alle mine måltider i dag, så i får lige et kig på min dag i mad-billeder.

Den første tur i Trim var super fed. Jeg trænede ryg, mave, arme i dag. Og derudover tog jeg 40 minutters cardio. Jeg fik lavet en krops analyse. Og den var sindssyg god. Min metaboliske alder er på 21 år (Jeg er lige fyldt 30, så mega tilfreds). Den får i sgu også lige et billede af ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar