tirsdag den 23. juli 2013

VeganCuts snack box update.

Så kom min pakke endelig. Den var ca 10 dage undervejs fra USA.

Jeg må ærlig indrømme at det første jeg gjorde, efter at have modtaget snack boxen fra Vegancuts, var at gå ind på deres hjemmeside og afmelde abonnementet.

Det var en rigtig fin pakke med masser af spændende og lækkert indhold. MEN prisen ændrede sig en hel del undervejs. Fra at have kostet 200 kr pakke + fragt, endte den med at koste i alt 388 kr. På grund af det importgebyr på 188 kr jeg måtte betale på posthuset, da pakken skulle hentes.

Men i skal da lige have lov til at se hvad indholdet indeholdte:


Lækker lille cookie. Men aaaaalt for lille, når den smagte så godt :D

Mmmmmh Chips. Godt alternativ til de almindelige Majschips, hvis man da af en eller anden besynderlig grund søger et alternativ til den ganialitet.

AD ! Jeg er ikke sikker på hvad der er, men smager af chili og kakao. Øv manner.

Kanel kikærter. Faktisk ret gode.

Jeg er nok ikke den person i verden, som holder allermest af rosiner.
 Så denne her kandiserede udgave var da slet ingen succes hos mig !

Godt produkt. Jeg har brugt det på pasta retter. Men den kan sikkert 
bruges til masser andet.

Denne lille læbepomade med peanutbutter, er nok det der har gjort størst indtryk på mig.
 Den er bare lækker. (Sagde peanut tossen).

Lidt skuffet over dette oste-alternativ. Lidt for blævret, og halv besynderlig smag. 


Udover det jeg har vist billeder af, var det 2 breve med, som indeholder noget pulver af en art. Jeg har ikke lige undersøgt nærmere, hvad det er for noget. Men en eller anden dag bliver nysgerrigheden nok for stor ;)

Selvom det var en dyr fornøjelse, var det sjovt og spændende at prøve nye ting af. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar