mandag den 24. juni 2013

Don't drink CRAPuccino drink HAPPuccino !

Dagen derpå efter en hyggelig fødselsdag hos en kammerat. Hoved pine, ikke fordi jeg drikker, for det hører til sjældenhederne, men fordi jeg er en anelse stresset for tiden. Nervøs over at møde nye mennesker i går, og stadig masser af fester og planlægning af fødselsdag forude.



Så derfor trængte jeg til en omgang morgen hygge til morgen. Hjemmebrygget Hygge Happy cappuccino... HAPPuccino !

Jeg aner ikke hvad en "rigtig" cappuccino består af. Om det er special ristede kaffebønner plukket af jomfruer, der har vasket hænderne i en sjælden kilde. MIN morgen HAPPuccino består af voldsomt stærk kaffe, agave sirup, soyadrik med vanillesmag rystet til skum i kartonen.

Og hvis det lige skal være ekstra fancy, (og selvfølgelig skulle det være det i dag), så sigter jeg kakao-flormelis og kanel over skummet. Yes !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar